Zijn zonder jou

Zou ik opstaan en me haasten of blijven liggen en te laat zijn
Zou ik zoeken naar dezelfde sokken ik heb mij dat nooit aangetrokken
en elke ochtend de tafel dekken en nog eens roepen om jou te wekken
en zou het kunnen dat het nooit echt went dat jij er niet meer bent

Wat zou ik zijn zonder jou
Dit is toch wat ik altijd wou
Het is toch goed zoals het is
Wat is het dan toch dat ik mis

Zou ik hier blijven of blijf jij en wordt bij ons dan bij mij
Zou ik alleen op mezelf kunnen zijn of ben jij er in gedachten altijd bij

Voor wie onze vrienden ook kiezen zouden we allebei onze beste vriend verliezen
Hoe traag gaan dan de uren
zou ik jou dronken berichtjes sturen
Kan ik het aan als jij je terug zou binden
en ik jullie op ons bankje zou vinden

Wat zou ik zijn zonder jou
Dit is toch wat ik altijd wou
Het is toch goed zoals het is
Wat is het dan toch dat ik mis
Wat zou ik zijn zonder jou
Wat zou ik zijn zonder jou
Wat zou ik zijn zonder jou

dat is wat mij ’s nachts wakker houdt
lucht het op krijg ik spijt
die met de tijd nooit echt slijt

Wat zou ik zijn zonder jou
Wat zou ik zijn zonder jou
En jij zou jij dit overleven
je mag je was nog wel aan mij geven

- Jackobond

Reacties