Rollen in de afgrond - Jackobond



't Is hier warm, wie speelt er hier met vuur?

Past daarmee op ge verbrandt u op den duur



Ik zie u zo helder als glas
Gij speelt een spel en ge speelt al een tijd vals
Ik waarschuw u, onderschat mij niet
Ik pak u terug, verliezen ken ik niet



Tis hier warm, wie speelt er hier met vuur?
Past daarmee op ge verbrandt u op den duur



Door mijn tranen zie ik ons samen
En denk terug aan wat er is geweest
en door mijn tranen zie ik ons samen
denk terug aan wat er is geweest



maar we rollen in de afgrond
ik heb u mijn hart geleend
maar ge hebt het zwaar verwond



Ik was voor u een open boek
gij niet voor mij dus ik doe de boeken toe

Toch wens ik u niet naar de maan
Ik wil u niet meer tussen de sterren zien staan



Door mijn tranen zie ik ons samen
En denk terug aan wat er is geweest
en door mijn tranen zie ik ons samen
denk terug aan wat er is geweest



Mijn lief, ik zeg u dus vaarwel
Ge oogst wat ge zaait ik zet u buiten spel
ik zal het zijn die hier het laatste lachte
ik wou dat ik u nooit ontmoet had



We hadden ’t allemaal
Maar we vallen uit elkaar



Er is zoveel geweest 
maar we rollen in de afgrond
ik heb u mijn hart geleend
maar ge hebt het alleen maar verwond

Reacties