Vandaag las ik in de krant over een opvallend kunst-project.
"3 ways to master a kiss or a twentyfiveminutes kiss at your neck neemt ‘de kus’ als uitgangspunt en zoekt zo de grenzen van intimiteit op. Het project 3 ways to master a kiss or a twentyfiveminutes kiss at your neck is tweeledig en bestaat uit een choreografie met 8 dansers en een video-installatie waarvoor aan 102 vrijwilligere kussers (in Mechelen en Amsterdam) gevraagd werd een onbekende jongedame te kussen."

Op volgende link kunt u het filmpje bekijken:
http://www.vimeo.com/9834880

Meer informatie omtrent het project te Mechelen vindt u op volgende site:
http://www.nona.be


Speciaal kunstwerk dat uitnodigt tot nadenken. Zeker de moeite waard om eens (even) te bekijken.

Reacties

  1. ik ga het zeker eens bekijken...
    dankjewel voor de tip, en ook voor je andere logjes natuurlijk. Ik kom vaak eens kijken, maar vind reageren soms moeilijk omdat ik dikwijls met m'n mond vol tanden sta tegenover de mooie poezie die jij hier neerlegt...
    je verdient meer bezoekers/reacties/bekendheid.
    ik weet niet wat je drijfveer is voor deze blog, maar niet ophouden hiermee please. blijf ons verbazen, blijf ons verwennen!! Thanks!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankjewel (:
    Ik denk dat ik wel van dat kleine publiek hou, dat geeft het juist meer intimiteit.
    Al zijn de reacties natuurlijk altijd leuk om te lezen.. (:
    x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten